Mellan jobb, eller när helgen inte tar slut

Min mor. Min ömma moder. Tänk att få ha henne på besök, eftersom att hon har bytat arbetsplats är hon helt plötsligt ledig på ett nytt sätt. Hon är ledig när hon vill och kan, inte bara när det går. Så den gångna helgen besökte hon mig här i min nuvarande hemstad.
Klart vi unnade oss en tur till Moderna museets utställning med Nils Dardel:

imageimage

 

Ovan påminner lite om Toulouse-Lautrec, kanske inte speciellt underligt eftersom just dessa är scenografi- och kostymskisser.

image

image

Men naturligtvis finns det mängder av annat att förkovra sig i när man besöker Stockholm. Vi tog en tur till paradiset på jorden: Djurö. Eller egentligen heter det Vindö, just där vi finner att himmeln nuddar vår verklighet.

image

Utsikten; hela min själ goes nanannanananananananalalalalalalala!!!!

image   image

A-C och Mor. P-O och (såklart en annan än ovan nämnda) Nils.

Bra skit!

kommentarer?

